donderdag 15 oktober 2009

The ball needs to get rolling

Het balletje moet rollen

4 opmerkingen:

  1. vind je het erg als ik een link naar je blog maakt van mijn eigen website? Het past helemaal in de thema d'rvan... http://LWDbeheer.yolasite.com/examples
    Als je het niet leuk vindt, haal ik het eraf.
    email naar carolinemack@gmail.com
    Dank je.
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is niks mis met deze, op z'n Engels zeg je "we need to get the ball rolling" of "to get the ball rolling". Heb ik meerdere malen gehoord in Nieuw Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I Don't snap the balls of it

    Ik snap er de ballen van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. KUNT U DIT EENS PLAATSEN OP UW DUTCHISMS WANNEER U ZELF EEN BERICHT PLAATST. ZOU TOF ZIJN WANNEER ER EENS MEERDERE MENSEN ZOUDEN REAGEREN DAN STEEDS MAAR DEZELFDEN. Ik verbaasde mij er al geruime tijd over dat er slechts door een zeer gering aantal mensen werd gereageerd op deze pagina, maar wanneer de heer Dengels, de moderator/ iets plaatst, dan kwamen er wel veel reacties. Wel dat komt omdat er een keuzemogelijkheid is, zie de foto.

    BeantwoordenVerwijderen